Zaloguj się

Reklamacje i zwroty

 Reklamacje

 

1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru.

2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności (po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub e-mailowym). Jeżeli wina leży po stronie sklepu koszt zwrotu ponosi sklep.

3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.

4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

5. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

  

Prawo odstąpienia od umowy

 

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).

1. Na podstawie Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 o ochronie niektórych praw konsumentów, klient ma prawo odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni z wyłączeniem jeśli "kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy)".

2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

3. Klient wysyła  towar do Sklepu w terminie do 3 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Warunkiem zwrotu towaru jest nienaruszone opakowanie, bez śladów otwarcia. Nie przyjmujemy zwrotów po otwarciu towaru. Zgodnie z pkt.1

4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, sklep sprawdzi stan przekazanego produktu. Jeśli towar spełnia warunki zwrotu ( czyli nie został otwarty ) pieniądze za towar zostaną automatycznie zwrócone. Klient w oświadczeniu powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana kwota za zwrot.

 

 

Darmowa dostawa

Darmowa dostawa (InPost Paczkomat ) już od 250,00 zł.
Sklep jest w trybie podglądu
{nocache:065f5d1caaf2912420cbce03da5c9869#0}
Sklepy internetowe AZ.pl