Regulamin sklepu ważny od 1.01.2023

 REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO 

PrettyBody.pl

 ważny od 1.01.2023

§1

Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy PrettyBody.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu.

2. Właścicielem Sklepu jest: HVAC Technika Instalacyjna Komorniki 62-052, os. Zielone Wzgórze 19a , NIP: 7811579960, tel. 793986286, adres email: biuro@prettybody.pl .

3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.

4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.

5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) bez kosztów dostawy.

6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

 

§2

Zamówienia

1. Zamówienia można składać w następujący sposób:

  • składając zamówienie na stronie sklepu www.prettybody.pl
  • poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu w zakładce kontakt

    Formularz kontaktowy

    * - Pole wymagane
  • emailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu w zakładce kontakt biuro@prettybody.pl
  • telefonicznie na numer dostępny na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt 793986286

2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia złożonego na stronie www.prettybody.pl emailem. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty. 

3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.

4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie Zamawiam.

 

§3

Płatności

1. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Formy płatności.

2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.

3. Warunkiem wysłania towaru jest zapłata za towar lub wybranie opcji dostawy za pobraniem.

4. Warunkiem wydania towaru przy pobraniu jest jej wcześniejsze uregulowanie.

 

§4

Wysyłka towaru

1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy.

2. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.

3. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

 

§5

Reklamacje

Poniżej zasady składania do Sprzedawcy – na podstawie przepisów dotyczących rękojmi konsumenckiej – reklamacji obejmujących Towary. Reklamacja w trybie rękojmi konsumenckiej może być składana przez Klientów, którzy są Konsumentami albo Przedsiębiorcami z uprawnieniami Konsumenta. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru zgodnego z umową. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, za niezgodność Towaru z umową (rękojmia konsumencka). Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Klient może:

1. żądać naprawy lub wymiany Towaru; Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Klient żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Klient żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli niemożliwość lub nadmierność kosztów dotyczą zarówno naprawy, jak i wymiany, Sprzedawca może odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Towaru z umową, wartość Towaru zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla Klienta powstałe wskutek zmiany sposobu lub odmowy doprowadzenia Towaru do zgodności z umową. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany Towaru w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Klienta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, uwzględniając specyfikę Towaru oraz cel, dla którego Klient go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca. Klient nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z Towaru, który następnie został wymieniony. Klient może żądać naprawy lub wymiany Towaru niezgodnego z umową na Towar zgodny z umową w terminie dwóch miesięcy od dnia, w którym stwierdził niezgodność Towaru.

2. złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, gdy: Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z umową, jeżeli zarówno wymiana jak i naprawa tego Towaru są niemożliwe albo wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy; Sprzedawca nie dokonał naprawy lub wymiany Towaru w rozsądnym czasie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta; Towar jest nadal niezgodny z umową, pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić ten Towar do zgodności z umową; niezgodność Towaru z umową jest na tyle istotna, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie Ceny albo odstąpienie od Umowy sprzedaży; z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że Sprzedawca nie doprowadzi Towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do Ceny Towaru niezgodnego z umową wynikającej z Umowy sprzedaży, w jakiej wartość Towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości Towaru zgodnego z umową. Klient nie może odstąpić od Umowy sprzedaży, jeżeli niezgodność Towaru z umową jest nieistotna. Domniemywa się, że niezgodność Towaru z umową jest istotna. Uprawnienie Klienta do odstąpienia od Umowy sprzedaży ogranicza się do Towarów niezgodnych z umową. Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych z zakupionych przez Klienta, może odstąpić od Umowy sprzedaży jedynie w odniesieniu do Towarów niezgodnych z umową. W odniesieniu do innych (pozostałych) Towarów, Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży wyłącznie, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Klient zgodził się zatrzymać wyłącznie Towary zgodne z umową. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi konsumenckiej, jest obowiązany udostępnić Sprzedawcy Towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od Klienta Towar na swój koszt. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi konsumenckiej, jeżeli niezgodność Towaru z umową zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi.

Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży Klient może składać w dowolnej formie. Sprzedawca zachęca Klientów do składania reklamacji: pisemnie na adres: HVAC-TI , os. Zielone Wzgórze 19A, 62-052 Komorniki, emailowo na adres biuro@prettybody.pl, za pośrednictwem formularza  dołączonego do zamówienia  Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji zgłoszonej przez Klienta. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient powinien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji, rozpatruje ją i udziela Klientowi odpowiedzi. W treści reklamacji Klient powinien podać co najmniej: swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji lub adres mailowy, rodzaj i datę wystąpienia przyczyn reklamacji oraz wszystkie okoliczności uzasadniające złożenie reklamacji. W przypadku braku w treści reklamacji danych umożliwiających właściwe rozpatrzenie reklamacji, Sprzedawca może zwrócić się do Klienta składającego reklamację o uzupełnienie danych.

§6

Prawo odstąpienia od umowy

1. Na podstawie Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30.05.2014 Rozdział 4, Art. 27 Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35.   https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20140000827/T/D20140827L.pdf 

2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta poinformuje sklep przed upływem 14 dni od odbioru przesyłki o odstąpieniu od umowy. Wystarczy wypełnić dołączony do przesyłki formularz zwrotu i odesłać go emailem na biuro@prettybody.pl, lub jeśli nie ma takiej możliwości można skorzystać z kontaktu telefonicznego tel.793986286 lub wysłać formularz tradycyjną pocztą na adres siedziby firmy HVAC-TI os.Zielone Wzgórze 19A, 62-052 Komorniki.

3. Klient zwraca towar do Sklepu na swój koszt w terminie do 14 dni od odstąpienia od umowy.

4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.

5. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. 

6. Zgodnie z Art.38 Rozdział 4 Punkt 5 prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

 

§7

Ochrona prywatności

1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.

2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.

3. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

4. Więcej informacji na temat przetwarzania i ochrony danych osobowych znajdziecie Państwo pod linkiem https://prettybody.pl/polityka-prywatnosci 

 

§8

Własność intelektualna

Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

 

§9

Wejście w życie i zmiany Regulaminu

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony.

3. Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu.

4. Informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana Klientowi na adres email wskazany w zamówieniu.

5. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia ich publikacji w sposób określony w ust. 3.

6. Sklep uznaje, iż Klient zaakceptował zmiany regulaminu, jeśli nie wypowiedział umowy do końca upływu okresu wskazanego w ust. 5.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl