Reklamacje i zwroty

 Reklamacje

 

1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru.

2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności (ale musi to nastąpić po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub e-mailowym). Jeżeli wina leży po stronie sklepu koszt zwrotu w przypadku reklamacji ponosi sklep i jest on równoznaczny z najtańszą opcją dostawy oferowaną przez sklep w momencie zawartej transakcji, lub jeśli kupujący nie jest wstanie nadać przesyłki zwrotnej za tą kwotę może poprosić sklep o przesłanie gotowej i opłaconej etykiety zwrotnej. Żadne dodatkowe koszty związane ze zwrotem nie będą zwracane.

3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.

4. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, sklep zwróci pieniądze za reklamowane towary.

5. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

  

Prawo odstąpienia od umowy

 

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).

1. Na podstawie Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 o ochronie niektórych praw konsumentów, klient ma prawo odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni z wyłączeniem jeśli "kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy)".

2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

3. Klient wysyła  towar do Sklepu na swój koszt, w terminie do 3 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Warunkiem zwrotu towaru jest nienaruszone opakowanie, bez śladów otwarcia. Nie będą zwracane pieniądze, jeśli po otrzymaniu zwrotu stwierdzimy, iż produkt był otwarty. Zgodnie z pkt.1

4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, sklep sprawdzi stan przekazanego produktu. Jeśli towar spełnia warunki zwrotu ( czyli nie został otwarty ) pieniądze za towar zostaną automatycznie zwrócone. Klient w oświadczeniu powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana kwota za zwrot towaru. Sklep nie zwraca kosztów związanych z wysyłką i zwrotem towaru !  Kupując w naszym sklepie akceptujesz to !

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl