Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: biuro@prettybody.pl lub telefonicznie: 793986286
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce 

 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Państwa zamówienia otrzymacie na adres email potwierdzenie złożenia zamówienia. Produkty wysyłamy w 24h ( w dni robocze ) od wpływu pieniędzy na konto, staramy się jednak w miarę możliwości realizować zamówienia w trybie natychmiastowym. Czas dostawy zależy od wybranej przez Państwa formy dostawy. Dokładamy wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdarzyć, że brakuje jakiegoś produktu - poinformujemy o tym niezwłocznie i prosimy o wyrozumiałość. Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • Kurier DHL
  • Poczta Polska 
  • Paczkomat InPost
  • Odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy. 

Zamówienia powyżej 119 PLN - wysyłka GRATIS paczkomatem

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe Santander Bank Polska S.A. 39 1090 1362 0000 0001 3128 5391  
  • płatność za pobraniem - jest to dodatkowy koszt + 5 zł
  • płatność elektroniczna PayU (przelew on-line)
  • gotówka przy odbiorze osobistym

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: os. Zielone Wzgórze 19a , 62-052Komorniki, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym 793986286. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Zachęcamy do polubienia na na Facebook'u https://web.facebook.com/kosmetykirozane/, to własnie tam publikujemy większość kodów promocyjnych.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

Kody rabatowe nie obejmują produktów w Promocji !!!

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Od 1 stycznia 2020 weszły w życie zmiany o Ustawie o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw. Chcąc otrzymać fakturę za ten zakup na dane swojej firmy, będziemy mogli ją wystawić tylko wtedy, gdy w trakcie wypełniania Formularza w danych adresowych zostanie podany numer NIP. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 793986286.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 793986286.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

Możesz do nas zadzwonić 793986286 lub wysłać maila biuro@prettybody.pl, poinformujemy Cie, o terminie wysłania paczki oraz podamy numer listu przewozowego.

https://inpost.pl/pl/pomoc/znajdz-przesylke

http://www.dhl.com.pl/sledzenieprzesylkikrajowej/

http://emonitoring.poczta-polska.pl/

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, konieczne jest spisanie protokołu z kurierem i wykonanie dokumentacji zdjęciowej, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 793986286.

 

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny.

Taki towar jednak nie może być otwarty, nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością, dokładnie tak jak został dostarczony !

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl